A good teacher never stops learning!: MA Esperant

dimarts, 10 de gener del 2012

MA Esperant

Fa un mes vaig fer un MA per una amiga que està embarassada; és un MA més sobre el tema però sempre va bé "agafar idees". Reconec que el que més em va costar va ser la estructura conceptual; quines seccions hi vull posar? Com ho vull expressar?

Finalment vaig decir-me per aquests títols: Quan vam saber que arribaves, Ecografia de les 12 setmanes, Noms, Les analítiques, La mare menja i li agrada, La mare no pot sofrir, Ecografia de les 20 setmanes, El cos està canviant, Esperances i Somnis per a tu, Els que t'estem esperant, Les visites al metge, Ecografia de les 32 setmanes, Ja has arribat!

Aquí en teniu el resultat; les fotos no són massa bones perquè anava amb el temps just i el vaig acabar una nit i el vaig regalar l'endemà; o sigui que la llum de les fotos és puajjj!!









1 comentari:

Jana Garcia ha dit...

Uo! que xulo!!!!jo n'he fet algun però de molt petit, aquest és super complet! em sembla que em copiaré algun apartat...jejeje