A good teacher never stops learning!: Fish Eye 8mm

diumenge, 11 de desembre del 2011

Fish Eye 8mm

Ahir em van fer un Super-regal; una "joguina" que feia temps que havia mirat!!
Si, si, els amant de la fotografia ja us podeu morir d'enveja; tinc un Fish Eye de 8mm Samyang.
Com que no podia ser d'altra manera avui ja he fet unes "proves" mentre passejàvem amb la Teresa.

Aquí teniu un "tastet"... Evidentment he de perfeccionar el domini del diafragma i l'enfoc manual però els primers resultats m'encanten!! Amb un angle de visió Full Frame de 180º i que pel sensor de la meva 40D és de 167º això és tota una experiència!!











I finalment l'apunt "divertit" de la jornada; la distorsió a la cara del Joan que "tan amablement" ha seguit el joc!

2 comentaris:

Elisabeth ha dit...

Nena, quin regalàs!! M'encanten les fotos que has fet. Quin ull tens... FELICIATS per la nova adquisició i a gaudir-la!

Georgina - Sants PAPERETS ha dit...

Quina passada de fotos!!!! :)