A good teacher never stops learning!: FEM SCRAP!!

dijous, 20 de maig del 2010

FEM SCRAP!!



Estic emocionada, sembla que per fi podré anar a la trobada del proper dia 30 de maig que ha organitzat Scrapagrapats. En tenia moltes ganes, però amb una nena petita aquestes trobades són "Missió impossible"!

Finalment he convençut al papa perquè faci de cangur tot el matí. Suposo que a la xerrada de la tarda no m'hi podré quedar; és que també vull estar amb la Teresa...

M'agradaria molt fer el taller d'enquadernació de la Carmen i crec que el taller Ecoscrap de la Naltin pot estar bé. I és clar, el dictat boig de la Maica ! A veure si tinc sort i em puc apuntar per fer tot això...

1 comentari:

Irina ha dit...

felicitats per aquest blog Txell! Fa unes setmanes vaig comprar una revista d'Scrapbooking on et regalaven material i encara no se per on comenc,ar! Espero inspirar-me aqui!